środa, 19 marca 2014

kapeluszove love <3

Wiosna już gdzie niegdzie zajrzała, a więc lato coraz bliżej :)

Wrzucam Wam parę zdjęć czapeczek i kapeluszy :) nie wszystkie z nich bym przygarnęła, ale ze względu na gusta i guściki wybrałam wiele różnych :)

Uwielbiam kiedy N ma coś na główce :) 
Czapka chroni od wiatru, słońca a zarazem stanowi fajną ozdobę całego stroju :) 

Mam to szczęście, że żadne nakrycia głowy i opaski jej nie przeszkadzają, a nawet sama często zakłada różne czapy 
i biega w nich po domu :) 
























Jesli któreś wpadły Wam w oko to proszę o wiadomość pod postem, a podam namiary, bo czasu zabrakło na opisy :) 

16 komentarzy:

  1. Pierwszy i ostatni różowy chociaz ws ystkie da swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jakie cudne!! Ja tez nie wszystkie bym chciala, ale ten kobaltowy kapelutek z uszami myszki i dodatkiem w grochy skradl moje serce:). Ja poki co kolekcjonuje przerozne opaski dla mojej spoznialskiej dzidzi:), ktora nie spieszy sie na swiat, choc mamusia ja tak ladnie prosi,zeby juz wyszla:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterka i jeans będą mi się śnić po nocy!!!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudeńka!! Zawładnę Twoim archiwum gdy w przyszłości będę mieć córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. my kapelusze kochamy ale córcia takie w stylu michaelowym :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne sa !!!ahhh ...

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubimy, właśnie mam jakieś nowe na oku, tylko dzieci trzeba zabrać do sklepu bo na oko to ciężko kupić, jeszcze się tylko zastanawiam dlaczego wcześniej do Was nie trafiłam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie panterka najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  9. kapelusz ze zdjęcia nr 1, 9, 16 i ostatnie. Gdzie można takie kupić? Są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń