niedziela, 9 lutego 2014

Rozdawajka z EMC STUDIO :)

Uwaga uwaga !!! 
 
Szybko i na temat!
Rozdawajka u Nelusiovo & Rosnę z klasą...

Napisz dlaczego to właśnie do Ciebie powinna trafić sukieneczka od EMC STUDIO :) 

Do dzieła, czekamy na najciekawsze pomysły :)

Sponsor EMC STUDIO oferuje piękną sukieneczkę z serduszkiem  :) ( 0-6 lat )!
 



1.Ruszamy dziś a kończymy 25.02 :) 
3. Udostępniamy  plakat na fb :) 
4. Wpisujemy teksty pod tym postem na blogu :) 
5. Czekamy na wyniki :)

Niech wygra najlepszy :) 



8 komentarzy:

  1. powodzenia:) u nas, na moim 14 miesięcznym chłopczyku sukienka chyba by się nie sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas na chlopcu tez by nie pasowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź na pytanie konkursowe jest banalna. . . chyba każdy chciałby coś wygrać. Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam ( no może z wyjątkiem zdrapki za 1zł a wygrałam 2zł hehe) więc próbuję sił u Was tym bardziej,że sukieneczka jest urocza, prosta ale urocza. Mam 5 letnią córeczkę i wiem, że sprawiła bym jej frajdę nową sukieneczką:) Pozdrawiam! Olga

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno ja, jak i moja mała dama, lubimy niebanalne, oryginalne, a zarazem mega wygodne ubrania, a takie właśnie są sukienki EMC Studio. Jestem pewna, że sukienka byłaby idealna na wiele okazji i wyglądałaby świetnie w wielu stylizacjach. Pozdrawiamy, K. i M. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. W pokoiku w najodleglejszym kąciku stoi sobie stara szafa.
    Drzwi jej skrzypią,dziury łypią,to jedna wielka gafa.
    Ale moja córcia Julcia ma plan,chce ożywić szafę nam.
    Cały dzień dziś pucowała,odmalowała,czysta jak egipska rafa.
    Pytam:Córuś co to za okazja?Czyżby przyjeżdżał do nam sam Mustafa?
    "Nie Mamusiu-mówi cicho-niech to będzie tajemnicą,
    Ale może już czekam chwili kiedy przyjdzie do nas gość przemiły.
    EMC Studio robi cuda,może ubrac je nam się uda!?"
    Mama wielce zaskoczona ,mówi "Zaraz skonam,
    Jaka cudna sukieneczka,idealna na mojego skarbeczka!
    A ten motyw walentynkowy,cudny!weź mnie dobij"
    Nawet stara szafa w kącie stoi i uśmiecha się.
    Każdy czeka niecierpliwie co Nelusiowo zrobi z tą sukieneczką nową.
    Bo jakby właściciela nie miała to serdecznie ją zaprasza szafa i Julka mała.


    Na fb udostępniam jako Karolek Karoluszek

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chcę sukieneczkę dla Mojej Kornusi ponieważ mimo tego, że na codzien staram się ubierać ją wygodnie [czyt. legginsy i t-shirty], ona sama każdego ranka prosi mnie o sukienkę :)
    miała by idealny prezent niespodziankę :) nową kreację w swojej szafie :) :* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! wiecie co moja Marcysia powiedziała jak zobaczyła wasz plakat z sukienka, tak z biegu " mama co tam mi zamawiasz, Ale "elegancka" ta sukiena na to ja Cysia to konkurs i mozna wygrać taką, na to ona a jak zjem pierwsza obiad to taka wygram? Kochani powiem tyle obiad faktycznie zjadła pierwsza, odpowiedzi jeszcze nie dostała...

    Na fd Aleksandra Wójcik

    OdpowiedzUsuń