czwartek, 20 czerwca 2013

Love Sove Turkusove :D




O tym, że mama najbardziej  na świecie 
KOCHA turkusowy kolor jeszcze nie wiecie!!?
 
 
 

 
 Otóż tak właśnie jest!! Wszystko co turkusowe bądź zbliżone jest moje!!! 
I niestety lub stety moja córka jest na ten kolor skazana :) 
Jak tylko zobaczyłam te haremki w sowy plus turkus- oszalałam!!! Wyobraźcie sobie, że przesyłka szła z USA :p Znalazłam sklepik hand- made, gdzie są takie małe cudeńka na kiju :) dużo różnych  kolorów spodenek i pasujące do tego opaski :)
 
 

  Same zobaczcie aż warto poczekać na przesyłkę troszkę dłużej! Idealne wzorki na lato :)


 

Czasem otwieram szafę i mam ochotę na coś w innym kolorze! Niewielki wybór :p wieszość rzeczy to aqua, mięta lub turkus :) kolczyki, bransoletki, buty,torebki i bielizna :p
Jeśli chodzi o N to nie jest tak źle jak ze mną chociaż ma sporo rzeczy w tych kolorach! Wcale nad tym nie ubolewam, bo uważam, że jej pasują i mamy małą odskocznię od różowego :)
Myślę, że kolorek jest dość unisex -nadaje się dla chłopców rownież! Można go łączyć praktycznie z każdym innym kolorem! Także chulaj dusza matki :) 

 
 

 
 

 

Dołączam fotki Nel w modnych gatkach :) 
body- mothercare
sweterek- gap
butów- brak :p 
 



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz